Sunday, October 16, 2016

Dit Pokemon Tcg Online Is Die Oorname Van My Lewe Nou

Jinglz123 Net rinkel Joined : 9 Januarie 2013 Kontak : 21361 Plek : Washington Datum Posted : 21 September 2013 # 202 Hmm en net soos ek gesê het ek het my eerste EX kaart, kry ek 'n ander ebevan91 Ons is die Fury winged_aeroblast nie meer 'n Noob Nie . Ek het soos 4 of 5 energie op al my Pokémon en hulle is almal ten volle ontwikkel . In elk geval , is net 'n blink Hydreigon . Ek dink ek kan dit in 'n pak nou sit , want ek het soos 4 of 5 van die eerste 2 stadiums . Blykbaar Ek het 'n blink Blitzle ook. Klik om uit te brei . Wooo blink Hydreigon . Cool stuff . Ek wettig getrek hierdie shinies uit werklike pakke : % Img src = " i. ebayimg / t / blink - SIGILYPH - 118-116 - geheime - Holo - PLASMA - vries - POKEMON - kaart - Ultra - seldsame MINT - / 00 / s / NzIwWDUyMA == / Z / GGgAAMXQLs5RwTRJ / $ T2eC16J , ! zcE9s4g0uEyBRwTRJPMug 60_35.JPG " / % gekoop het ook hierdie shinies : En verhandel vir hierdie : Goeie goed .


No comments:

Post a Comment