Saturday, October 8, 2016

Portal 2 Walk Through

deur Kurtis Seid op 19 April, 2011 Die hoflikheidsbesoek Die eerste hoofstuk sal jou bekendstel aan die basiese kontrole van die spel en terug te keer na die begin dele van die oorspronklike Portal. Luister na die omroeper en instruksies Wheatley se deur die eerste beweging handleiding te kry. Sodra besig volle beheer, jy sal steeds vermis 'n portaal geweer; Maar die stelsel sal outomaties vorm portale vir jou. Beweeg deur die oranje portaal aan jou linkerkant en dan regs by die deur na die volgende gedeelte. Hier, gryp die welpie dat druppels en plaas dit op die rooi boekie, wat die deur sal oopmaak na die volgende gebied. Neem die hysbak af na die eerste vlak van toetsing. Omdat jy nog nie 'n portaal geweer, sal jy nodig het om skakelaars getref om te draai op blou portale. Daar sal ook 'n oranje portaal geplaas agter jou. Eerste druk die skakelaar aan die regterkant en betree die portaal om die kubus te gryp. Terug na die sentrum en druk die linker knoppie, sodat toegang tot die rooi boekie. Tik die oranje portaal en laat die kubus op die pad na die deur oop te sluit. Terug terug in die sentrum en druk die middelste knoppie om die laaste blou portaal plaas. Neem die oranje portaal weer die uitgang te bereik. Begin deur 'n stap vorentoe om die portaal geweer staan. Die grond sal breek onder julle, wat veroorsaak dat jy om te val in die water onder. Vorentoe beweeg op die kort trap geval om die blou portaal geweer te kry. Brand 'n vervaag portaal en uitgang deur die gegenereerde oranje portaal. Skuif na regs en kop af die gange tot geleë die volgende outomatiese oranje portaal. Brand 'n blou portaal en uitgang deur die oranje een. Draai na links en vuur 'n ander blou portaal naby die uitgang. Track deur die oranje portaal en kom by die uitgang. Kop af in die put en brand 'n blou portaal. Gryp die kubus wat hieronder val en dra dit deur die portaal. Afstap die kubus op die rooi boekie om die deur oop te sluit na die volgende gebied. In hierdie kamer, brand 'n portaal in die put na regs. Gryp die kubus van daar af en betree die portaal. Drop die kubus af na die hoof gebied en brand 'n nuwe portaal na die tweede blokkie aan die teenoorgestelde platform. Kop agteroor en haal die tweede blokkie deur die poorte en drop down. Plaas albei blokkies af tot by die deur voor te ontsluit. In hierdie kamer langsaan plek 'n ander blou portaal te beweeg deur middel van die oranje portaal op die dak. Beweeg vorentoe en bereik die hysbak na die volgende vloer. Plaas 'n blou portaal op die vloer en uitgang van die reeds geplaas oranje portaal. Druk die skakelaar aan die regterkant en vorm 'n portaal onder die kubus wat val. Neem die kubus en plaas dit op die rooi boekie na regs. Dit sal 'n stel trappe aan die linkerkant te bou. Klim stappe en skiet 'n portaal op die skuins platform. Klik op die skakel aan die linkerkant om die kubus en die skakelaar vrylating op die reg om dit te verhoed dat die water. Gryp hierdie tweede kubus en plaas dit op die rooi platform aan die bokant van die trappe. Tik die nou ontsluit deure na die volgende vloer te bereik. Op hierdie vloer aan die brand 'n blou portaal bo uit te sluit die oranje portaal. Neersien die lang put en vuur 'n ander blou portaal. Laat dit drup en gebruik die spoed van die val vir jou dryf na die ander kant. Kyk in die gat af aan die linkerkant om 'n kubus te spoor. Brand 'n portaal hier om die kubus terug na die put gebied vry te stel. Hop terug en vervang die blou portaal aan die onderkant van die put. Gryp die kubus en weer spring af hieronder. Plaas die kubus op die rooi boekie oor die reg en betree die kamer langsaan. Vir hierdie kamer te plaas 'n blou portaal op die gekantel platform aan die linkerkant. Spring in die put onder om die oranje portaal betree en behalwe gegooi om die kubus. Van waar jy land, plaas 'n blou portaal aan die linkerkant van die muur in die voorkant van jou. Gryp die boks en drop down die oranje portaal. Plaas die kubus op die rooi knoppie om 'n platform wat lei na die uitgang te samel. Drop terug die oranje portaal weer na die hysbak te reik na die volgende vloer. Vorentoe beweeg en plaas 'n portaal agter Wheatley. Tik die oranje portaal na die ander kant te kry. Wag vir Wheatley te verklappen en drop down om jou vlak. Pick up die persoonlikheid sfeer en voeg hom in die knoop teen die muur. Kyk weg hom 'n paar privaatheid te gee, en terug te keer wanneer hy sê hy is gereed. Pick Wheatley en kop af die nuwe gedeelte. Kop vorentoe om die ander kant van die kamer en drop down die gebreekte trappe. Kop af die ondergrondse pad en plaas Wheatley in die hoof breker kamer. Na 'n kort toneel sal jy jouself in die verbrandingsoond kamer. Vorentoe beweeg en gryp die dubbele blou-oranje portaal geweer. Plaas 'n oranje portaal bo en 'n blou een aan die linkerkant om voort te gaan as die versperring. Neergesit ander stel portals deur die volgende hindernis te kry. In hierdie volgende gang plek een portaal op die gekantel muur en die tweede in die voorkant van jou. Gaan deur die poorte en regs beweeg. Skiet 'n ander blou portaal bo en 'n ander oranje aan die linkerkant muur op die vloer bo te bereik. Vuur 'n ander oranje portaal in die volgende kamer. Beweeg af die pad aan die linkerkant om hysbak die vloer te bereik, die beëindiging van die hoofstuk. Die Koue Boot Plaas 'n portaal langs jou en ander portaal op die bogenoemde vlak na die top bereik. Plaas nou een portaal direk onder die laser sensor node en die ander een die regte muur om die laser van links muur vang. Gryp die kubus op hierdie vlak en spring oor die platform. Wys die kubus naby die tweede knoop om die laser te lei. Dit sal die deur na die hysbak oop. Plaas 'n oranje portaal op muur aan die linkerkant en 'n blou een oor die pad in die hoek aan die linkerkant. Tik die portaal en druk hier op die knoppie om 'n kubus te kry. Brand 'n blou portaal oor die muur voor die laser vang. Solank as wat jy gebruik die blou portaal, sal die laser deur te reik na die laser-knoop. Gryp die kubus en ry die platform na die ander kant. Gryp spring oor die laser met die kubus in jou hande om te verhoed dat onderbreking van jou rit. Plaas die kubus op die knoppie en tik die hysbak na die volgende vloer. Stap op die spring platform te likwideer op die ander kant van die put. Klik op die knoppie hier en dit sal 'n kubus vrylating in die middel van die kamer. Gebruik die spring platforms weer na die kubus in die lug te gryp. Grond terug by die skakelaar platform en plaas die kubus op die groot rooi knoppie, die onthulling van die hysbak. Beweeg reguit af na die ander kant van die saal. Draai om en plaas portals op beide van die gekantel platforms. Neem die sprong platforms deur die poorte en kom by die ander kant van die kamer. Klik op die knoppie om 'n paar rommel en 'n kubus wat kom by jou plek vry te stel. Gryp die sub voordat dit val (Of volg dit hieronder as jy mis). Plaas 'n portaal tot die regte muur en een bo die skakelaar pad. Drop die kubus deur die portaal na die deur oop te maak na die hysbak. Gryp die kubus voor en plaas dit op die laser belemmer. Dit sal die hysbak na die volgende gebied te verlaag. Plaas 'n portaal onder die kubus en 'n ander een teen die muur om vry te maak die laser en die hysbak weer te begin. Sodra die bereik van die top plek 'n oranje portaal op die verdere gekantelde platform en 'n blou portaal onder die kubus dit om jou huidige vlak te bring. Gryp die kubus en spring deur die blou portaal hieronder. Die momentum sal genoeg wees om jou na die teenoorgestelde rand met 'n knoppie pad te bring. Laat die kubus hier en skiet 'n ander oranje portaal op die ander gekantel platform. Laat dit drup deur die blou portaal en toelaat dat die spoed om jou na die uitgang hysbak. Skuif na regs, deur die rooster. Hierdie hindernisse sal voorwerpe te vernietig en enige vorm portals te skakel, sodat jy nodig het om te werk om hierdie. Klik op die knoppie aan die linkerkant om 'n weerspieëling kubus vry te stel. Brand 'n blou portaal deur die klein ronde opening en 'n blou portaal agter jou. Tik die portaal en haal die kubus. Terug na die ander kant van die reflektor in die hand en in lyn te bring sodat die laser tref die sensor. Kop terug deur die rooster en weer regs by die hysbak na die hoofstuk einde te bereik. The Return Plaas 'n blou portaal direk bo die sprong pad en jou oranje portaal op die lang paneel voor jou (dit is 'n bietjie weggesteek deur die gebreekte swart mure). Gebruik die sprong pad vier keer (die eerste drie sal wees vir plot ontwikkeling) te verlaat jou oranje portaal. Op die bo vlak plaas 'n oranje portaal op die gekantel platform aan die regterkant van die laser. Neem die sprong pad weer en jy sal kom op 'n skakelaar. Druk hierdie na 'n weerspieëling kubus vrylating aan die ander kant. Van hier plaas jou oranje portaal op die ander gekantel platform en spring af na die sprong pad, wat opspring jy tot die kubus. Neem die kubus en sluit dit met die kort muur aan die linkerkant. Nou staan ​​die muur, maar brand jou oranje portaal op die derde gekantel platform aan die linkerkant. Spring af terug na die sprong pad en jy sal geneem word na die boonste verdieping. Van hier plaas beide jou poorte op beide kante van die klein muur te laat die laser deurgaan, die ontsluiting van die deure na die hysbak. Na die begin van die kamer, draai om en plaas 'n blou portaal ver bo die ingang. Volgende skuif oor na die put voor en vuur onder jou oranje portaal. Laat dit drup deur die oranje portaal en jy sal die land op die rand van die kubus. Met die kubus in die hand, terug te keer na die hoof vlak en gebruik die sprong pad na die tweede verdieping te bereik. Plaas die kubus in die pad van die laser om die knoop te sluit, die verlaging van die glas muur. Kop terug na die belangrikste vloer en gebruik die sprong pad na die derde vloer bereik. Klik op die knoppie die reg om 'n weerspieëling kubus vry te stel. Brand 'n blou portaal op die muur aan die linkerkant sodat lyn met die laser sensor node. Daarna kop terug na die tweede vlak. Vervang die normale kubus met die reflektiewe een en plaas jou oranje portaal op die verste muur wat voorlê. Gryp die normale geweegde kubus en gebruik die sprong pad nog 'n keer. By die landing, plaas die geweegde kubus op die knoppie om die hysbak ingang oop. Skiet 'n blou portaal teen die einde van die lig brug om dit te kry in jou besit. Plaas 'n oranje portaal aan die ander kant van die kamer en beweeg deur jou lig brug na die knoppie te bereik. Klik op die skakel en geweegde blokkies sal voortdurend val aan die linkerkant. Terug na die ander kant en plaas 'n oranje portaal op die sentrum muur. Gaan deur jou blou portaal en op die sentrum bridge. When jy 'n doodloopstraat bereik, plaas 'n oranje portaal op die muur aan die linkerkant, loop, en plaas nog 'n oranje portaal op die vloer op die regte below. This sal 'n vorm lig brug wat die val kubus sal vang. Gryp die geweegde kubus en beweeg deur die portaal agter jou, terug na die begin. van die begin af area, plaas jou oranje portaal aan die regterhand muur om die lig brug na die kubus knoppie bring. Tik die blou portaal en loop oor die brug. Afstap die geweegde kubus op die knoppie en plaas onder 'n oranje portaal om terug te keer na die beginpunt. Plaas 'n oranje portaal nog 'n keer by die deur en oor te skakel na die hysbak te bereik. Sit 'n oranje portaal bo die lig brug en jou blou portaal op die muur voor die ingang. Gaan deur die blou portaal en plaas 'n tweede oranje portaal by die ware einde van die lig brug. Tik die oranje portaal om terug te keer na die hoof gebied. Skiet jou blou portaal op die eensame gekantel muur aan die linkerkant en druk die skakelaar. Dit sal 'n kubus wat veilig op die ligte brug sal grond val. Gryp die kubus en beweeg deur die blou portaal. Sodra deur die oranje portaal, omdraai en vuur 'n ander blou portaal aan die linkerkant muur. Die lig brug sal nou min of meer na die buitedeur. Neem die geweegde kubus deur die portaal en plaas dit op die gewig knoppie, die ontsluiting van die deure na die hysbak. Reg voor sal jy 'n rewolwer wat weg wees. Gryp dit of stamp dit om dit af te sluit. Brand jou blou portaal op die muur voor en vinnig draai die hoek. Vermy die volgende rewolwer se laser visier en plaas 'n oranje portaal daaragter. Loop deur jou blou portaal om af te haal die rewolwer. Om die volgende draai, plaas jou oranje portaal onder die rewolwer om af te haal die volgende vyand. Beweeg op en jy 'n kamer sal kom met twee torings en drie blokkies. Plaas 'n portaal bo die rewolwer en een onder 'n kubus met die vyande onder jou boks muurbal. Doen dieselfde met die ander rewolwer. In die volgende gebied plaas 'n portaal onder die rewolwer naaste aan die deur. Volgende, plaas jou oranje portaal aan die linkerkant muur en 'n portaal bo die rewolwer wat weg van jou. Drop 'n kubus deur jou oranje portaal om uit te neem hierdie vyand. Plaas 'n ander blou portaal bo die laaste rewolwer. Met al die vyande verslaan, neem 'n kubus en plaas dit op die knoppie om die uitgang oop te maak. Vorentoe beweeg en neem die hysbak na die hoof vlak. Neem die weerspieëling kubus en plaas dit in die voorkant van die sentrum en regs knope. Plaas 'n blou portaal agter die regte knoop en jou oranje een agter die linkerkant. Met die lasers in plek van die deur sal ontsluit, wat lei tot die hysbak. Plaas jou blou portaal aan die einde van die lig brug en jou oranje portaal voor die eensame rewolwer aan sy laser visier blokkeer. Tik die oranje portaal en klop oor die vier torings wat voorlê. Plaas af 'n nuwe blou portaal en beweeg deur om af te haal die oorspronklike enigste rewolwer. Herstel die blou portaal na die lig brug te kry en beweeg na die volgende groot kamer. In hier, plaas 'n oranje portaal op die bakboord na die reg om die groep van torings te sluit. Beweeg na die sprong pad, maar weet nog nie op. In plaas daarvan, die brand bo jou oranje portaal na 'n muur met die lig brug te vorm. Gebruik die pad en bereik die boonste verdieping drop down die gat voor en neem die vier torings. Nou haal die geweegde kubus en skuif na die belangrikste vloer. Plaas jou oranje portaal op die pilare voor om 'n muur van beskerming te vorm en drop die kubus op die knoppie. Beweeg uit die toerisme-aantreklikhede van die volgende paar torings en plaas jou oranje portaal bo hulle. Vinnig terug te skuif na dekking en plaas jou blou portaal te neem uit die vyande en bereik die hysbak. Plaas jou oranje portaal onder die laser en jou blou portaal voor die vyand torings. Staan op die skakelaar en laat die laser vernietig die eerste drie torings. Neem die normale geweegde kubus en plaas dit op die knoppie. Gryp die weerspieëling kubus en gebruik dit om dood te maak die volgende drie torings. Daarna gebruik dieselfde kubus na die laser met die sensor node in lyn te bring. Dit sal die deure wat lei na die hysbak te ontsluit. Plaas jou blou portaal aan die einde van die lig brug en jou oranje portaal op die muur na regs. Tik die oranje portaal totdat jy naby die laser. Draai om en brand jou oranje op die muur aan die regterkant. Pick up die kubus en sit die blou portaal. Drop die kubus in die voorkant van die laser, sodat dit blokke van die node, die hysbak verlaging. Staan op die hysbak en draai terug om; plaas 'n ander portaal na die lig brug te ontwrig en verlaag die kubus op die knoppie. As alles goed geplaas sal die hysbak bring jy na die oop hysbak deure. die verrassing Kry in dekking agter die lig brug en brand jou oranje portaal op die wit muur aan die ander kant van die kamer. Vinnig beweeg in die nis aan die linkerkant en brand jou blou portaal hier. Volgende brand jou blou portaal aan die einde van die lig brug en jou oranje portaal voor die weerspieëling kubus voerders. Druk die skakelaar na regs en as die brug korrek geplaas sal dit beide blokkies afbring na die hoof gebied. Vuur 'n ander oranje portaal agter jouself en terug te keer na die hoof gebied. Gryp die twee blokkies, met behulp van jou oranje portaal en ligte brug na dekking van die huidige voorsien. Plaas een kubus onder die laser, sodat dit treffers die eerste twee nodes. Met die tweede blokkie aan te pas dit naby die rewolwer sodat dit ontplof. Wanneer dit red beweeg die kubus na die heel regs rand en sluit dit met al drie van die laser knope. Brand 'n oranje portaal aan die linkerkant muur tot by die brug naby die deur te bring, wat lei tot die hysbak. Drop down aan die hoof vloer en plaas jou blou portaal op die plafon bo die eerste weerspieëling wit. Sit jou oranje portaal op die grond druppel deur die eerste kubus gryp. Drop terug en plaas jou blou portaal in die klein nis waar die laser skiet uit. Plaas een van die blokkies hier en weerspieël die laser in die eerste knoop. terug te keer na die bodem en plaas 'n blou portaal bo die sprong pad. Drop die volgende kubus in die oranje portaal sodat dit weerkaats teen die sprong pad. Wanneer die kubus is ver genoeg bo die oranje portaal, plaas jou blou portaal op die muur bokant die muur na regs. Dit sal die kubus langs die tweede knoop van stapel te stuur. Nou herhaal dieselfde proses, maar in plaas van die stuur van 'n kubus af, gaan die oranje portaal jouself en Slam teen die spring platform. As jy ver genoeg is bo die oranje portaal plek die blou portaal op dieselfde muur om die knoop en kubus te bereik. Plaas die kubus, sodat dit treffers die derde knoop en terug te keer na die hoof vloer. Tik die oranje portaal vervolg blou portaal spring pad weer vir 'n tweede keer, maar hierdie keer aan die brand die blou portaal op die muur aan die regterkant van die hoofingang. Dit sal die derde weerspieëling kubus klop, plaas dit naby die ingang. Sit jou blou portaal terug by die ingang en drop down die oranje portaal. Van hier gebruik die kubus na die vyand torings aan die ander kant te vernietig voordat wys vloei die laser om die finale knoop. Terug na die bodem en plaas jou blou portaal terug bo die sprong pad. Weereens neem die sprong pad rit nog een keer, hierdie keer 'n vuur die blou portaal op die hoek net reg van die hoof ingang. Indien dit korrek geplaas sal jy naby die hoof ingang manier te land. Plaas jou blou portaal op die bakboord na regs, sodat dit in die gesig staar al drie van die nodes. Terug na die hoof-kamer en plaas jou oranje portaal op die muur waar die laser raak. Rangskik die volgende twee weerspieëling blokkies sodat die lasers betree die oranje portaal, slaan die nodusse op die regte en sentrum. Met al drie knope in werking is, sal die hysbak ingang oop. Skiet jou blou portaal op die muur aan die regterkant en jou oranje portaal op die paneel bo. Dit sal daal 'n boks op die ligte brug. Dit sal egter die krag afgeskakel is, en die toets sal eindig. Volg Wheatley deur die nuwe ingang, maar gou as gifgas sal begin om die gebied oorstroom. Kop af die loopplank en regoor die lig brug na regs. Hou volgende Wheatley en neem dekking aan die vyande te vermy. Sluip agter die drie torings en bring hulle af na die gebied skoon te maak. Plaas jou oranje portaal teen die muur aan die regterkant, dan links wil gaan en brand jou blou portaal by die pilaar deur die klein gaatjie. Gaan deur die portaal en volg Wheatley langs die liniêre loopplank. Jy sal uiteindelik kom tot 'n hysbak wat lei tot die volgende hoofstuk. die Escape Die deur sal voorlê nie ten volle oop te maak. Jy moet jou blou portaal by die deur en jou oranje portaal na links brand. Tik die portaal en hardloop langs die loopplank. Jy sal kom om 'n onaktiewe vervoerband. Begin langs hierdie masjinerie en spring aan die linkerkant regoor meer loopplanke. Spring af na die rit die monteerlyne en hardloop vinnig om te verhoed dat dit vernietig word of verbrand. Draai na links en loop af meer loopplanke, maak seker om te spring oor die stukkende vloere. Brand die blou portaal op die muur aan die einde, kyk bo aan die klein kamertjie en brand jou oranje portaal. Beweeg deur die poorte en drop na die volgende gebied. Skiet jou oranje portaal oor die kloof en jou blou portaal te eniger nabygeleë muur. Tik die portale en brand 'n blou portaal by die volgende muur wat voorlê. Voer die oranje portaal te kom by die volgende loopplank. Bly beweeg vorentoe en jy kom by 'n kamer met 'n groot spiraal buis. Ry hierdie buis af na die onderstaande deur, wat lei na die volgende gebied. In die kamer langsaan plaas jou blou portaal op die muur oor na die vervoerband. Maak jou oranje portaal op die muur agter jou en gee dit om te land op die band. Ry die gordel na die ander kant en loop oor die kanale na die tweede band bereik. Ry hierdie een na die volgende loopplank en volg die pad verby die rooster. Plaas jou oranje portaal op bostaande muur anderkant die glas venster. Volgende plaas jou blou portaal oral in die buurt en 'n reis na die klein kamertjie. Plaas jou volgende oranje portaal oor die saal oor die leuning. Wag vir 'n gebrekkige rewolwer op die proef gebied kom en skiet 'n blou portaal agter die beoogde teiken. Die gebrekkige torings sal nie afgegaan, sodat jy glip deur ongedeerd. Tik die volgende kamer en ontmoet Wheatley weer. Laat hom "hack" die deur om toegang tot die rewolwer beheerkamer kry. Plaas jou poorte na die klein rewolwer beheerkamer te betree en te verwyder die toets rewolwer. Terug na die loopplank en gryp 'n gebrekkige rewolwer as dit vlieg na die vullis. Plaas die gebrekkige rewolwer in die beheer skandeerder en skuif na die volgende gebied. Neem die hysbak wat voorlê om die top loopplank te bereik. Klik op die knoppie aan die regterkant en dit sal die deur aan die linkerkant open. Voordat skiet jou blou portaal op die muur wat getref met die laserstraal. Beweeg deur die deur en gebruik jou oranje portaal na die laser te ontbied teen die bewegende mure. Dit laser sal genoeg wees om al agt buise verbind om die gifstof vernietig wees. Terug na Wheatley na die volgende gebied betree. Plaas jou blou portaal op die flitsende plafon in die verte, terwyl jou oranje portaal oral in die buurt kan wees. Skuif na die poorte en die land in 'n kloof. Probeer om die deur voor oop te maak en die kamer sal hervorm, val jy onder. Na 'n toneel te gryp Wheatley en plaas hom op die knoop. Beweeg die stappe en plaas jou blou portaal op die wit vloer. Sit jou oranje portaal op óf muur van die nou oop ruimte. Tik die portale en plaas jou blou portaal op die teenoorgestelde muur. Terug deur die portaal te kry deur die verdediging en bereik die skakelaar. Druk hierdie laaste knoppie om die hoofstuk eindig. Beweeg deur die pype aan die linkerkant en jy 'n muur geskei deur 'n heining sal kom. Brand jou oranje portaal op die muur in die voorkant van jou en die blou portaal deur die heining, slaan die muur aan die ander kant. Na beweeg deur die blou portaal, kyk na die links bo en plaas jou oranje portaal. Beweeg terug deur die poorte te likwideer aan die ander kant. Kop na links en die heuwel af na 'n ander heining te bereik. Brand jou oranje portaal voor en jou blou portaal bo die loopplank in die verte. Tik die portale en drop down om die onderste verdieping. Hoof oorgelaat die volgende afrit, en om die regte muur. Plaas jou oranje portaal hier en kyk bo aan die loopplank hoë oorhoofse. Sit jou blou portaal daar en hoof oor die loop weg. Aan die einde van die pad stel jou oranje portaal aan die onderkant en kop terug na die grondvloer. Voortgaan om die beperkte gebied en flip die skakelaar om die hek voor te ontsluit. Plaas jou oranje portaal aan die linkerkant muur bokant die loopplank. Volgende het 'n blou portaal op enige waar op die wit muur in die voorkant van jou. Tik die portale te kom by die loopplank aan die linkerkant van die kamer. Skiet jou blou portaal kant van die kamer naby die tweede loopplank. Klik op die knoppie in die buurt, hoof deur die poorte en druk die tweede knoppie voor die tyd loop uit. Dit sal die kluis oop te maak, wat lei tot die volgende sone. Skuif na die top van die loopplank en plaas 'n oranje portaal deur die gebreekte deure. Sit jou blou portaal nabygeleë en kop daardeur. Op hierdie doel getref die skakelaar te bereik Aperture Science Innovators. Plaas een portaal op die muur bokant naby die balke. Jou tweede poort moet oral om die top te bereik geplaas. Sodra op die top van die struktuur, die vuur twee portale hieronder: een op die skuins pilaar, en die ander reguit af op die vloer. Spring af deur die portaal op die grond en jy sal van stapel gestuur word deur die Aperture logo. Beweeg deur die voorportaal en die langsaan voor om die stygende toring te bereik. Ry die berg voor die top. Hiervandaan brand 'n blou portaal op die skuins dak ver na links. Skuif 'n paar vlakke in die toring en eweknie in die hysbak steel. Brand 'n oranje portaal aan die onderkant en spring af. Die momentum sal genoeg wees om jou veilig te gooi na die volgende loopplank wees. Kop deur die volgende deur en jy sal kom op 'n aantal loopplanke. Vuur een portaal na die muur aan die regterkant en die tweede plek bokant die boonste loopplank. Hoof deur die poorte en af ​​oor die pype om die hysbak te bereik. Eerstens, hop oor die blou gel om die ander kant van die kamer. Plaas jou blou portaal voor en draai na die boonste rand aan die linkerkant. Brand jou oranje portaal hier en kop deur jou blou portaal. Bounce oor die blou gel weer en druk die skakelaar aan die ander kant 'n geweegde kubus vry te stel. Drop terug na die hoof voldoende is en gryp die kubus, terug deur jou poorte, en plaas jou kubus op die geweegde skakelaar. Weiering vorentoe weer na die kamer deur 'n rooster te verlaat. Klim die volgende stel trappe en plaas 'n oranje portaal oor die loopplank hierbo. Draai die hoek en plaas jou blou portaal aan die linkerkant muur na die boonste loopplank te bereik. Van hier kop opgehou die loopplank en weer links by die trappe na 'n ander legkaart te bereik. Wanneer jy die kamer ingaan, draai regs en plaas jou blou portaal op die plafon bo die bewegende platform. Volgende, draai weer links en skiet jou oranje portaal op die muur reg bokant die blou gel. Bounce op die gel en gee jou oranje portaal net soos die bewegende platform onder jou blou portaal. Ry hierdie platform en gryp die geweegde kubus aan die regterkant. Beweeg van die platform af en sit jou blou portaal aan die linkerkant, reg langs die geweegde rooi skakelaar. Pick up die kubus weer en hop oor die blou gel, terug in jou poorte, en laat val die kubus af op die skakelaar. Hierdie knoppie sal veroorsaak dat 'n paneel op die ver bo-regs om rond te flip, die onthulling van 'n wit oppervlak. Plaas jou oranje portaal op hierdie nuwe paneel, weer in te voer jou blou portaal en weiering tot 'n ander rooster. In hierdie kamer hop oor die blou gel op óf muur om die kubus aan die ander kant te kry. Bring die kubus terug na die begin van die kamer en laat dit op die geweegde knoppie om 'n nuwe wit paneel openbaar. Kop terug deur die rooster en plaas jou blou portaal op hierdie muur. Kop terug na die bodem en plaas jou oranje portaal bo die gel weer. Reis deur jou poorte na die hysbak na die volgende vloer te bereik. Laat dit drup en beweeg oor die gebreekte ondersteun om die eiland op die regte te bereik. Sodra hier, kyk na die top van die heel regs pilaar na vore kom uit die water en plaas jou blou portaal aan die bokant. Skuif na enige van die ander pilare en skiet jou oranje portaal na die top bereik. Van hier, in die gesig staar die links en plaas jou oranje portaal toegang tot die volgende kamer te kry. Die skakelaar reg voor sal jy blou gel wat sal vashou aan die mure en vloer afsien. Begin deur die plasing van jou blou portaal in die ver links hoek naby die boonste vlak. Volgende, skiet jou blou portaal op die klein wit muur op die boonste vlak. Sodra die bereik van die derde vlak, draai om rond en plaas jou blou portaal op die muur direk onder jou sodat die grond ook raak vol gel. Ten slotte, plaas jou portaal op die grond net onder die rooster wat voorlê. Wag vir die blou gel om te vlieg bo jou portaal en dan vinnig verwyder jou portaal, sodat die goo af kan markering op die grond. Met beide vloere bedek met gel, weiering vorentoe en spring deur die rooster. Omdat die emansipasie braai jou ou portale sal nuked het, weef rondom aan die linkerkant en vervang jou verlore oranje portaal onder die gel loket. Sit jou blou portaal op die gekantel platform aan die linkerkant om meer goo vlieg op die derde vlak stuur. Ten slotte plaas jou oranje portaal na onder en spring in dit. Solank as wat die blou gel is op die regte plek, sal die momentum van die val jy bring na die hysbak. Dit vloer bevat beide val blou gel, sowel as 'n bestendige stroom van water wat weg wil was geen gel dit kontakte. Plaas jou oranje portaal onder die gel en jou blou portaal op die plafon oor die skakelaar bo jou. Sodra die gel kap op die grond onder die skakelaar, spring op en aktiveer die knoppie. Dit sal die water uit te skakel, maar net vir 'n kort tyd. Gedurende hierdie tyd, vervang jou blou portaal op die muur aan die linkerkant. Sodra die gel lande, spring op dit vinnig om 'n rooster te reik na die volgende afdeling. plaas eers jou oranje portaal onder die drup blou gel en jou blou portaal op die gekantel muur. Na die regterhand muur gooed up, plaas jou blou portaal op die top van die agterste muur, bo die ondersteuning balke. Sodra hier brand jou blou portaal terug op sy eerste plek (Die gekantel muur) en jou oranje portaal op die vloer ver onder jou. Spring in jou oranje portaal te hop oor die muur en na vore deur 'n tweede braai. Jy sal 'n oorhoofse paar van die eerste kamer het, sodat jy 'n kans om jou oranje portaal plaas onder die gel loket. Sodra dit afgehandel is, beweeg met die trappe en stel jou blou portaal op die boonste wit gedeelte van die tweede pilaar. Sodra die lysie is bedek met blou gel, kyk oor die rand van die gebreekte lig en laat sak jou oranje portaal op die vloer hieronder. Sprong in jou nuwe geplaas portaal om te wip om die laer loopplank. Face regterkant van die pilaar en plaas twee nuwe portals op die onderste en boonste loopplank te vaar na die boonste verdieping. Van hier sal jy bereik 'n ander legkaart kamer verby 'n braai. Daar is beide 'n water en gel voerders hier. Plaas jou oranje portaal onder die gel en jou blou portaal oor die omhul geweegde kubus te breek vry. Die kubus sal hop rond soos mal, so gryp dit en plaas dit in die water om dit skoon te maak. Plaas die houer op die geweegde knoppie om die hysbak voor te verlaag. Plaas jou blou portaal direk onder die hysbak en laat die gel spat die vloer. Beweeg jou portaal oral op die vloer skoon te maak en spring op die hysbak. Skiet jou blou portaal reg bokant die geweegde kubus te verdryf, die verhoging van die hysbak na die uitgang hysbak. Na die verlaat van die hysbak, skiet 'n portaal op die verste muur oor die kloof. Tik die gebou voor en plaas jou ander portaal op die muur aan die linkerkant van die verloop kry om die ver loopplank. Na beweeg na regs, die deur oopmaak en tik die hoof-kamer. Skiet jou blou portaal op die vloer net in die voorkant van jou. Kyk bo en plaas jou oranje portaal bo die loopplank. Beweeg deur jou poorte om bo uit te kom en plaas jou oranje portaal direk onder die einde van die loopplank. Drop in jou portaal, sodat jy 'n goeie bedrag van die spoed te kry. As jy kom uit jou blou portaal, brand jou oranje portaal aan die linkerkant muur. Wanneer jy terug val deur jou poorte sal jy veilig na die kantore bo gegooi. Klik op beide gel beheer verlaters en beweeg deur die oop deur aan die linkerkant. In die volgende groot gebied plaas jou blou portaal bo die stal afdeling van die loopplank en jou oranje portaal direk in die voorkant van die boord tot deur. Kop op die top loopplank via jou poorte en plaas 'n nuwe blou portaal op die gekantel muur aan die regterkant. Spring uit die loopplank in jou oranje portaal na die tweede verdieping van die Aperture gebou bereik. Beweeg oor na die nes en merk GLaDOS. In teenstelling met ander voorwerpe wat jy kan vrylik brand jou portaal geweer terwyl haar dra. Verlaat terug na die hoof gebied en plaas jou blou portaal terug bo die loopplank. Stap terug in jou oranje portaal by kom by die top weer. Face die muur agter jou en plaas jou blou portaal so hoog as moontlik, sodat dit in lyn met die hysbak. Spring terug deur jou oranje portaal deur die lug na die uitgang te vaar.


No comments:

Post a Comment